Odwiedź facebook...



czwartek, 1 sierpnia 2013

Wspomnienie z Master Truck 2013

Nie miałem okazji dodać zdjęć z Master Truck 2013, więc je tutaj wrzucę. W dużym skrócie: niesamowici ludzie, niesamowita impreza! To trzeba poczuć na własnej skórze... Zdjęcia, nowe twarze, wywiady a nawet autografy... Sam osobiście miałem możliwość wjazdu jedną z Magnumek na zlot dzięki uprzejmości firmy Pol-Mark, za co serdecznie im dziękuję! Zlot zakończył się dla mnie na drugi dzień bo trzeba było liczyć się z 12sto godzinną drogą powrotną, szybko się zmyłem ale co widziałem, kogo poznałem to moje! :) Choć miałem wielką nadzieję na spory materiał, mam tylko to... 




























Wspomniałem też o wywiadzie, to wywiad dla nowo otwartego portalu tirstop.pl Możecie zobaczyć i posłuchać trochę naszych głupot klikając w ten link :)

To tyle :) Było na prawdę zjawiskowo i każdemu polecam wycieczkę na to truckerskie spotkanie! Mam nadzieję, że to nie moje ostatnie spotkanie z ludźmi, których tam spotkałem! Oby do następnego roku ;)

1 komentarz:

  1. no wywiad wyszedl wam 1-wsza klasa :) szukalem Ciebie i KDtrucka na MT ale gdzies sie ciagle mijalismy.. moze za rok sie uda;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Ze względu na czystą złośliwość ze strony niemiłych internautów niektóre komentarze nie będą publikowane!